Wednesday, February 5, 2014

Ashraf dan Dayana berangkat ke Mekah

Saya nak komen gambar2 ni... sememangnya saya sangat suka tengok kebahagiaan sebegini. Alhamdulillah Dayana tidak di persiakan... dan Sakinah pandai membawa diri sebagai isteri kedua.

Alhamdulillah Ashraf berjaya mendidik kedua-dua isterinya... bukan mudah untuk berpoligami... dan bukan mudah untuk si isteri menerima madunya....

Apa-apa pun semoga kalian bertiga dan bakal berempat sentiasa bahagia dunia dan akhirat... Insyaallah....


Credit to FB Ashraf Muslim.... Ini status beliau saya copy paste.....

Assalamualaikum semua.. Saya akan bertolak ke tanah suci sebentar lagi.. Syukur bila mendapat sokongan dari kedua-dua isteriku yg kusayangi.. Tq Dayana and Tq Sakinah.. Saya sayang kamu berdua.. Doakan kita semua bahagia dan juga keluarga kita menjadi bertambah erat.. Allah akan sentiasa bersama kita. Lagi byk dugaan lagi dekat kita dgn Allah.. InsyaAllah Allah akan dgr doa kita utk menjadi lebih baik.. terima kasih Allah.. Terima kasih Allah.. Terimalah aku dan isteri2ku menjadi hambamu yg "Special" disisimu. InsyaAllah..

Semoga selamat pergi dan selamat kembali... 

2 comments:

  1. salam, saya student dr usim. hasrat nk jemput ashraf muslim sbg panel dlm 1 diskusi khas tntg sihir zaman moden. boleh bagi no.fn x, nanti saya kol.

    boleh emel saya di keris_mas92@yahoo.com atau call 019-4132586

    ReplyDelete